tiistaina, heinäkuuta 28, 2009

Ennen testiä

Torstaina ohjelma vihdoinkin alkaa kunnon testeillä. En ihan tarkkaan tiedä vielä, mitä on ohjelmassa. Ainakin maksimit katsotaan ja erilaisia mittauksia tehdään, kuten esim. rasvaprosentin mittaus.

Nyt on tiistai, pääni on vieläkin hieman kipeä/jumissa, samoin ranteeni kipeä ja jotkut paikat jumissa. Huomenna ja ylihuomenna pyöräilen vain hieman ja olen töissä, muuten lepuutan itseäni testejä varten. Näin Personal Trainerikin suositteli välttää kovia reenejä ainaski keskiviikkona. Töissä on pakko käydä. Kipeä ranne on pyykkääjään ammattitauti.

Työkaverini ehdotti ennen ja jälkeen -kuvien ottamista. Pitäis ehkä tehdä niin. Ykköstavoitteeksi asetimme lihasmassan kasvun, jossa tärkeimmäksi tekijäksi nousee reenauksen lisäksi paljon puhuttu ravinto. Olen muuttanut jo nyt hieman ruokavaliotani pois rasvoista,kohti proteiineja, hiiliksiä ja kuitua -muotoon. Saas nähä mitä PT mulle sitten suosittelee. Joka tapauksessa minun tulee pitää ravintopäiväkirjaa. Olen kerran tehnyt niin ja se on veemäistä puuhaa.

Ei kommentteja: